torsdag 22. januar 2015

Huset

Nå har jeg vært her i 1 og en halv uke, og jeg trives ganske godt. Språket går veldig bra, og liker å snakke engelsk.

Her er noen bilder av hvordan jeg bor

Utenfor huset


Gangen

Kjøkkenet

Stua
Rommet mitt er ganske stort, har mye kommodeplass og et skap. Trives godt med familien, og siden moren er fra Iran lager hun mye persisk mat. Hun lager det meste fra bunnen av, og det blir servert halv 6 hver dag. Så langt har jeg likt all maten. Hun vasker også klærene mine, så er nesten som hjemme i norge.

I morgen er siste dag på språkskolen, så på mandag begynner jeg å jobbe. Gleder meg masse, samtidig som jeg gruer meg litt. Jeg bor jo med sjefen min så det blir litt lettere å komme på jobb første dagen, siden jeg kjenner henne. Språkskolen har vært helt grei, lært mye uttale og blitt kjent med noen nye.

Bildet fra språkskolen, her sitter vi med noen fra Sveits og Spania.

- Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar