lørdag 10. januar 2015

Endelig fremme!

Nå sitter jeg inne på det som skal være rommet mitt i 14 uker. Jeg skal bo hos en familie som består av Mojgan (som er mor i huset, men også sjefen min i jobben), Ocean (17 år), Faith (13 år) og Oscar (10 år), de har også to katter. De to yngste bor hos faren sin i helgen, så de får jeg treffe på mandag. Det virker som en veldig koselig familie, og så langt er jeg veldig fornøyd. Kommer nok til å skrive mer om de senere.



Etter en litt slitsom reise er jeg endelig fremme! Vi møttes på Gardermoen i dag 09.30, flyet skulle egentlig gå 11.30, men det gjorde det jo selvfølgelig ikke.. Vi gikk inn på flyet ca 11.15, men flyet gikk ikke før tre timer senere på grunn av været. Så litt kjedelig start, men ellers gikk turen ganske bra.
Vi tok buss fra flyplassen til Bournemouth, der ble vi møtt av kontakt personen vår Sam og vertsfamilien, i mitt tilfelle Mojgan. Hun kjørte en liten omvei hjem så jeg fikk sett litt av sentrum og hvor jeg skal jobbe. 


I morgen skal vi dra ut med Sam og ordne alt vi trenger, men også litt omvisning tror jeg.

Men nå er jeg så sliten og trøtt at jeg burde legge meg, flere bilder av familien og huset kommer senere.

- Martine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar