mandag 12. januar 2015

Skolen


I dag begynte jeg på språkskolen, som jeg skal gå på i to uker før jeg begynner å jobbe. Før jeg kom hit hadde jeg tatt en test så de kunne putte meg i den klassen på mitt nivå. Jeg kom i advanced klassen sammen med en av de andre lærlingene. Språkkurset virker ganske greit, vi får mest oppgaver hvor vi skal diskutere eller snakke på engelsk.







I går ordnet vi med engelske simkort, så det ikke skal bli så dyrt å ringe og sende meldinger til hverandre her i England. Fikk også sett oss litt rundt i byen, men siden det var søndag stengte alle butikkene kl 18.00, så vi rakk ikke å se så mye av butikkene. Selve byen ser ganske fin ut, større enn jeg trodde den skulle være.


Til venstre på bildet sitter Sam som er kontakt personen vår, ved siden av sitter Ida, Anine, John, Malin, meg, Henrik og Kristine.

- Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar