lørdag 31. januar 2015

Første uka med jobb

Nå har jeg jobbet hos Mojgan Bridal Couture i en uke og jeg må si at det virkelig er en drøm å jobbe der. Alle som jobber der er hyggelige og jeg får faktisk sy plagg som er til kunder, og som skal brukes på catwalk. Jeg har vist kommet på en veldig bra tid, siden det er mye å gjøre og de skal ha to moteshow som er mens jeg er her, så det er spennende. Men selvfølgelig så får jeg ikke bare gjøre morsomme ting hele tiden, henter te til alle to-tre ganger iløpet av en dag og koster over gulvene, men det synes jeg er helt greit. Her er noen bilder av det jeg har gjort denne uken.

Sydde på roulorer bak på en brudekjole


Sydde på skjørtet
Sydde på spiler


Sydde i glidelås
Bak på kjolen, mangler knytinga.

Foran
Trekte knapper for hånd

Brudepikekjole str 6 år, skal brukes på catwalk
Brudepikekjole str 6 år, skal bruker på catwalk
Jeg har også klart å bli forkjølet denne uken, så måtte gå hjem litt før en dag, men begynner å bli bedre nå. Været her er ganske skiftende, starter dagen med sol, så kommer det regn, så sol igjen, en dag snødde det faktisk såvidt det var. Ganske morsomt å høre og se reaksjonen til engelskmennene når det snødde, siden det sjeldent er snø her i Bournemouth. I kveld skal jeg ut og spise og se på kino med noen av de andre norske.

- Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar