søndag 8. februar 2015

The BIC wedding show

Denne helgen var "The BIC wedding show" her i Bournemouth. Jeg var så heldig å fikk hjelpe til bak catwalken med å kle på modellene, og det var veldig morsomt å være med på! Kjente presset bak scena når jeg bare hadde noen minutter å kle på modellene, og det tar ikke akkurat to sekunder å snøre en brudekjole! Men vi rakk det akkurat hver gang, det var tre show på lørdag og to show på søndag. Var veldig gøy å se kjoler jeg har hjulpet til å lage på catwalken. Føler jeg virkelig har vært heldig med plasseringen min hos Mojgan Bridal Couture, lærer nye ting hver dag og trives veldig godt!

Meg og Mojgan foran standen vår
Backstage
Ocean, dattera til Mojgan gikk som modell





Catwalken












- Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar